Pernod Ricard
Webová stránka značky: Pernod RicardObjevte podnikatelský příběh, který začal v roce 1805 vytvořením Pernoda a poté v roce 1932 Ricarda. Od roku 1975 se obě rodiny sloučily a vytvořily další kapitolu, která zahrnuje celý svět a více než čtyřicet let pokroku a úspěchu.
70. – 90. léta 20. století
- 1975: Vznik Pernod Ricard spojením dvou francouzských společností vyrábějících lihoviny na bázi anýzu: Pernod, založené v roce 1805, a Ricard, vytvořené v roce 1932 Paulem Ricardem.
- 1988: Akvizice předního výrobce irské whisky Irish Distillers – vlastník Jameson.
- 1989: Akvizice Orlanda Wyndhama, tvůrce Jacob's Creek
- 1993: Vytvoření společného podniku mezi Pernodem Ricardem a kubánskou rumovou společností Cuba Ron za účelem prodeje a prodeje Havana Club.
- 1998: Vytvoření nadace Pernod Ricard Corporate Foundation věnované propagaci současného francouzského umění a poskytování ceny Prix Ricard
2000
- 2001: Akvizice společnosti Seagram, zajištění klíčových pozic v kategoriích whisky (Chivas Regal, The Glenlivet, Royal Salute) a koňaku (Martell)
- 2005: Pernod Ricard se stává světovou organizací pro víno a lihoviny číslo 2 akvizicí Allied Domecq a značek jako Mumm, Perrier-Jouët, Ballantine's, Malibu a Beefeater
- 2007: Stala se první celosvětovou skupinou pro víno a lihoviny, která zavedla štítek s varováním o těhotenství na všechny produkty v celé Evropě
- 2008: Akvizice Vin & Sprit – majitel Absolut Vodky
- 2009: Pernod Ricard se rozhodl udělat „créateurs de convivialité“ svůj nový firemní podpis
léta 2010
- 2011: Zahájení Responsib’ALL Day, každoroční společenské dobrovolnické akce společnosti Pernod Ricard, která zahrnuje celou pracovní sílu skupiny. Zvýšení úvěrového ratingu skupiny na investiční stupeň.
- 2016: Akvizice většinového podílu ve společnosti Black Forest Distillers GmbH – vlastník superprémiového ginu Monkey 47.
- Podepsání cílů OSN pro udržitelný rozvoj.
- Institut Océanographique Paul Ricard slaví 50. výročí.
- 2017: Akvizice většinového podílu ve špičkovém výrobci bourbonů Smooth Ambler a v Del Maguey Single Village, mezcalu číslo 1 ve Spojených státech.
- 2018: Spuštění Transform & Accelerate, strategického plánu Pernoda Ricarda
- Nominace Pernoda Ricarda jako člena Global Compact Lead.
- Přilnutí k nové ekonomice plastů vedené nadací Ellen MacArthur Foundation
- 2019: Uvedení nového plánu udržitelného rozvoje a odpovědnosti do roku 2030 „Dobré časy z dobrého místa“.
- Akvizice superprémiového ginu Malfy.
- Získání většinového podílu v superprémiové bourbonové whisky Rabbit Hole
- Akvizice Castle Brands (Jefferson's), rozšíření našeho portfolia bourbonů a whisky
- Akvizice společnosti Firestone & Robertson Distilling Co., vlastníka superprémiové texaské whisky TX
- Průlom pro první jednosladový lihovar v kontinentální Číně v Emeishan (Sichuan)
2020 – současnost
- 2020: Inaugurace The Island, nové vlajkové lodi skupiny v Paříži, která sdružuje všechny její pařížské kanceláře a 900 zaměstnanců
- Oznámení našeho závazku zakázat všechny jednorázové plasty v místě prodeje do roku 2021
- Vlajkové maloobchodní prodejny Drinks & Co se otevírají v Šanghaji (22. září) a Paříži (5. prosince)
- 2021: Označení věkovým omezením bude zavedeno u všech lahví vyráběných našimi značkami po celém světě, tři roky před plánem
Žádné produkty značky Pernod Ricard nebyly nalezeny...