Hodnocení obchodu
Vstřícné jednání. Okamžitá reakce na zaslaný email s dotazem.
(Administrátor)
Dobrý den, Gucci,
to jsme strašně moc rádi. Občas nám reakce trochu trvá :-)
Děkujeme za velmi dobré hodnocení. Příště snad budeme 100% a na 1
Pěkný den,
Tomáš - Barman.cz
rychlé vyřízení objednávky, vše v pořádku
(Administrátor)
Moc děkujeme, Sany,
hodnocení nás moc potěšilo :-)
Pěkný den,
Tomáš, Barman.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
moc si vážíme Vašeho hodnocení. Naše sklenice milujeme, a proto se je snažíme posílat tak, abyste z nich měli radost i vy.
Dopravci jsou trochu hrrrr a občas se to bohužel nepovede.
Moc děkujeme,
Tomáš, Barman.cz
Sklenice přišla špinavá.
(Administrátor)
Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Tento Vámi popisovaný problém v e-mailové korespondenci neevidujeme :-( Rozhodně bychom Vám poslali obratem zdarma novou sklenici v lesku :-) Můžete nám prosím napsat a popřípadě poslat i fotografii, abychom mohli probrat s naším týmem, kde se stala chyba. Email: tomas@barman.cz Popravdě to vůbec nechápu.
Přeji pěkný den a ještě jednou se Vám osobně omlouvám. Tomáš Kubíček, Barman.cz
Naprostá spokojenost!
(Administrátor)
Děkujeme Tome,
moc si Vašeho hodnocení vážíme.
S pozdravem,
Tomáš, Barman.cz
(Administrátor)
Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Odešel nám bohužel dlouholetý zaměstnanec, kterého nebylo lehké nahradit, a tak jsme opravdu prvních 14 dní v Září nezvládali. Přeji pěkný den a ještě jednou se omlouvám, o to víc že to měl být pro někoho dárek. Tomáš Kubíček, Barman.cz
(Administrátor)
Dobrý den, moc díky za Vaši reakci.
Snažíme se mít široký sortiment, ale i přehledný obchod. Mrzí mě, že se Vám nelíbí. Není s takovým množstvím profesionálních pomůcek lehké dobře rozčlenit. To však není omluva, že je něco špatně. Co byste prosím vylepšil?
Budu moc rád za odpověď!!! Děkuji, Tomáš Kubíček z Barman.cz
(Administrátor)
Moc děkuji za Vaše hodnocení. Potěšilo :-)
Tomáš Barman.cz
Perfektní nákup. Do dvou dnů doma.
(Administrátor)
Moc děkujeme, Martine,
za rychlost nás obvykle moc lidí nechválí, a tak Vaše reakce potěšila dvojnásob!!!
Moc díky, Tomáš z Barman.cz
(Administrátor)
Dobrý den, moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Odešel nám bohužel dlouholetý zaměstnanec, kterého nebylo lehké nahradit, a tak jsme opravdu prvních 14 dní v Srpnu a Září nezvládali tak, jako obvykle. Chyběla nám zejména kvalitní kontrola nad produkty. Přeji Vám pěkný den a ještě jednou se omlouvám za vzniklou situaci. Aspoň že penízeza zboží, které nebylo podle Vašich představ jsme Vám rychle vrátili. Tomáš Kubíček, Barman.cz
Objednávala jsem skleničky, bohužel jedna byla naštíplá i přes opravdu pečlivé zabalení, komunikace s obchodem byla ale velmi rychlá a příjemná a už za 2 dny mi přišla sklenička nová bez vady. Doporučuji všem, obchod super, stejně jako zboží! Sklenice jsou nádherné
(Administrátor)
Dobrý den, tohle hodnocení nám udělalo obrovskou radost :-) Děkujeme!!!
Občas se něco může pokazit, dopravci se s přepravou opravdu moc nepářou, takže i přes kvalitní balení se tomu nedá zamezit :(
Jsme rádi, že jsme to protentokrát dobře zvládli a měla ze skleniček radost. To nás těší!
Fajn den a ještě jednou díky! Tomáš z Barman.cz
vše OK
(Administrátor)
Moc díky za hodnocení, vážíme si toho!
Tomáš z Barman.cz
Super. Již jsem zakoupil po čtvrté.
(Administrátor)
Radku, moc Vám děkujeme, že jste nám tak věrný!
Pokusíme se nezklamat :-) Díky moc!
Tomáš, Barman.cz
Osobní přístup, ochota.
rychle a bez problemu, jistě znovu někdy
Rychle vyřízení