DOPRAVA


ZPŮSOBY DOPRAVY

  • Kurýrní služba PPL

O předání zásilky do rukou kurýrní služby PPL Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.

Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.

  • Česká pošta – balík do ruky

O předání zásilky do rukou Českou poštou Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.

Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.

  • Zásilkovna

Po předání zboží Zásilkovně Vás obdržíte okamžitě email s trasovacím číslem pro sledování zásilky online.

Po doručení zásilky na vámi zvolené místo,vám pošleme SMS a email s heslem. Od té chvíle si zásilku můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout.

  • Osobní odběr na adrese:

Bronzová 24/2, Praha 13, po – pá 9:00 – 17:00

 

ADRESA DORUČENÍ

Jelikož doručujeme kurýrní službou PPL A Českou poštou, umíme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu - ať již domů, do práce, a nebo kamarádovi. Prostě kamkoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní služba i Česká pošta doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.

Další možnou volbou je Zásilkovna, která vám dokáže zásilku doručit do jakékoliv vámi zvolené pobočky Zásilkovny, kde si jej můžete kdykoliv během 7 dnů vyzvednout.

 
ZMĚNA ADRESY OBJEDNÁVKY

Pokud si přejete změnit dodací adresu, tuto změnu nám, prosím, sdělte, co nejdříve:

telefonicky na čísle +420 733 515 515 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)

nebo e-mailem na info@barman.cz.


NEDORUČENÍ ZÁSILKY

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky kurýrní službě., České poště nebo Zásilkovně. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani třetí den od odeslání, prosím kontaktujte nás.

telefonicky na čísle +420 733 515 515 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)

nebo e-mailem na info@barman.cz.


NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY

Někdy se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese.

Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se pokusí znovu doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení 3krát (tři po sobě jdoucí pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, buď telefonicky, nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu PPL). Na základě tohoto odkazu můžete sami kontaktovat přímo kurýrní společnost PPL a dohodnout si náhradní termín na doručení. Pokud Vás nezastihne Česká pošta, bude vaše zásilka uložena k vyzvednutí na poště příslušné vašemu místu bydliště. Pokud byste měli jakékoliv problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:

telefonicky na čísle +420 733 515 515 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)

nebo e-mailem na info@barman.cz.


Fakturační údaje

BARMAN s.r.o.


Erbenova 2
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČO: 019 656 38
DIČ: CZ01965638

Společnost vedená u Městského soudu v Praze - spisová značka C213050

Banka: Česká Spořitelna a.s. čú: 3890313319/0800